Hoonigan Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Hr kan någonting blinka svart? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Nice Bump. >:3 Är det bara jag, eller verkar IV helt buggfritt? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Nice Bump. >:3 Är det bara jag, eller verkar IV helt buggfritt? :S Nej det är inte bara du. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Jag har inte hittat någon bugg på GTAIV iallafall.. :huh: Det är väl det när man åker bil och tittar bakåt så är det tomt på bilar sen tittar man igen så är det massor ^^ (Kan vara att jag har dålig tv också) inte en aning. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fruesgkuas Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Hr kan någonting blinka svart? Sant, Eftersom svart absorberar allt ljus, så hur kan då något blinka svart. men sedan så kan det vara så att dett blir olika nyanser av svart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst robloxSpelare Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Jag har lyckats fått in en brandbil i ett garage en gång, jag gick o sparade i safe houset. När jag kom ut igen var brandbilen helt kol-svart och hade inga hjul exakt som att den hade sprängts, men den gick att köra. Det konstigaste var att sirenerna blinkade svart?? :huh: :lol: lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Bumpa inte gamla trådar tack. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg