Hoppa till innehåll

Alla Runescape Players Kolla Hit...

sp3tan

Rekommendera inlägg

• Svar 38
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Lol detta är faktiskt spam. Visst om du gjort det på kort tid är det bra. Så nu har du fått en åsikt. Tror typ ingen bryr sej så mkt om hur mkt du har tränat din gubbe på en viss tid. Du vill bara skryta och få uppmärksamhet bättre att du gör en tråd som handlar om gubbar som man tränat på kort tid där alla skriver om sina gubbar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

haha du har fel oddy .. alla som har skrivit här och inte läst rätt på vad ja skrivit .. föresten hört vad '' tröga människor '' är? om du vet det då vafan ska du då skriva här att jag gjort en spam? ja gjorde detta bara för att det var kul o visa .. och det e för f*n inte ja som spammar .. det e för h*lvete dom andra SÅ HÅLL KÄFTEN .. TYCKER DU NÅT OM NÅGAT JA GJORT SKRIV dET ANNARS SLUTA SPAMMA FFS! blir så j*vla arg -.- en del e äldre än mig men som fattar ändå inte -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du bara ville visa upp din gubbe borde den här tråden låsas nu för du har visat upp den och det hade varit bättre om du uppmuntrat andra att visa sina gubbar. (nu menar jag att du inte har sagt något om det. Det syndes inte riktigt i ditt första inlägg bara)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst GaaraOfDesert

OMG spam gurun går lös på fuska. alla SPRING!!!!!

Ja alltså vill han bara skryta

*springa*

Redigerat av SaraGBG
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Bisuta

ena är 96 KB stor ( dålig bild )

ena är 1.65 mb stor ( bättre bild )

SNÄÄLLAAA alla rs player .. skirv komentarer vad ni tycker om det jag gjort med min gubbe på en vecka .. och ja skojar inte !!! PS. det var då i lördas ja börja :).

Mycket bra! Själv fick jag bara upp en gubbe till 25 på en vecka :P Men sen går det väl fortare att lvla om man är member?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...