cyber-fox Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 oj vilket fint spam du har gjort. Du borde be en mod att flytta det till spamforumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 27 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 snackar du om? ja SA FÖR H*LV*T* SKRIV VAD NI TYCKER OM JA GJORT INGET ANNAT . de e så j*vligt att det e så många som e cp nuförtiden och inte fattar -.- .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Tat det lungt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 Lol detta är faktiskt spam. Visst om du gjort det på kort tid är det bra. Så nu har du fått en åsikt. Tror typ ingen bryr sej så mkt om hur mkt du har tränat din gubbe på en viss tid. Du vill bara skryta och få uppmärksamhet bättre att du gör en tråd som handlar om gubbar som man tränat på kort tid där alla skriver om sina gubbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 29 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 haha du har fel oddy .. alla som har skrivit här och inte läst rätt på vad ja skrivit .. föresten hört vad '' tröga människor '' är? om du vet det då vafan ska du då skriva här att jag gjort en spam? ja gjorde detta bara för att det var kul o visa .. och det e för f*n inte ja som spammar .. det e för h*lvete dom andra SÅ HÅLL KÄFTEN .. TYCKER DU NÅT OM NÅGAT JA GJORT SKRIV dET ANNARS SLUTA SPAMMA FFS! blir så j*vla arg -.- en del e äldre än mig men som fattar ändå inte -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 OMG spam gurun går lös på fuska. alla SPRING!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Om du bara ville visa upp din gubbe borde den här tråden låsas nu för du har visat upp den och det hade varit bättre om du uppmuntrat andra att visa sina gubbar. (nu menar jag att du inte har sagt något om det. Det syndes inte riktigt i ditt första inlägg bara) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 (redigerat) OMG spam gurun går lös på fuska. alla SPRING!!!!! Ja alltså vill han bara skryta *springa* Redigerat 29 Mars 2007 av SaraGBG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 31 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 skrev ja inte säg vad ni tycker om det ja har gjort det eller? j*vla barnf*tta asså .. tråden kan låsas -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 ena är 96 KB stor ( dålig bild ) ena är 1.65 mb stor ( bättre bild ) SNÄÄLLAAA alla rs player .. skirv komentarer vad ni tycker om det jag gjort med min gubbe på en vecka .. och ja skojar inte !!! PS. det var då i lördas ja börja :). Mycket bra! Själv fick jag bara upp en gubbe till 25 på en vecka :P Men sen går det väl fortare att lvla om man är member? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 Ganska kass gubbe >_> Dom skillsen skaffar man på en dag om inte bättre >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Det blir ju nästan spam när tråden inte har något syfte förutom att den visar upp din gubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.