Winjaaa Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Skrivet 11 Mars 2007 (redigerat) Jag vull veta hur man får ett större hus. PS. varför säljer inte tom nook spadar och yxor till mig? PSS. Hur fiskar man jag ser fiskar men det går inte och fiska :( Redigerat 11 Mars 2007 av THehero164
Spikey Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Skrivet 11 Mars 2007 Om du vill ha huset större så gör såhär: Gå till Town Hall prata med Pelly/Phyllis på höger sida tryck Pay Mortage sen betalar du när du betalat hela summan så bygger Tom Nook om huset summan blir större för varje gång, Det är olika saker varje dag så du får väl kolla varje dag så kanske det ligger där nån gång, PS: Om du handlar mycke hos Tom Nook så bygger han om sin affär.
Winjaaa Skrivet 12 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 12 Mars 2007 Om du vill ha huset större så gör såhär: Gå till Town Hall prata med Pelly/Phyllis på höger sida tryck Pay Mortage sen betalar du när du betalat hela summan så bygger Tom Nook om huset summan blir större för varje gång, Det är olika saker varje dag så du får väl kolla varje dag så kanske det ligger där nån gång, PS: Om du handlar mycke hos Tom Nook så bygger han om sin affär. Vet du hur man fiskar behöver hjälp det är fisk tävling på söndag
Gäst Szellerie Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Skrivet 12 Mars 2007 Man köper ett fiskespö, equipar det, sen fiskar man... xD
Winjaaa Skrivet 13 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 13 Mars 2007 Men hur får man en fiski kroken fiskar vill aldrig komma upp
Spikey Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Skrivet 13 Mars 2007 (redigerat) När den åker ner i vattnet ska du trycka på skärmen eller på A. Redigerat 13 Mars 2007 av Nigthwolf
Gäst JohanFoppa Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Skrivet 13 Mars 2007 (redigerat) hur man fiskar 1. håll i fiskespöt 2. hitta en fisk 3. tryck a för att slänga i flötet 4. när fisken ser flötet åker den mot den och åker fram och tillbaka lite 5. när flötet åker ner och det låter BLUPP! så trycker du på a så fort du kan ( trycker snabbt asså, typ aaaaaaaaaaaaa ) så drar du upp den 6. när du fångat fisken så kan du sälja den lr lämna till museumet Redigerat 13 Mars 2007 av JohanFoppa
Gäst JohanFoppa Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Skrivet 13 Mars 2007 (redigerat) det räcker med att trycka på A 1 gång ^^ jopp de går med en gång >_> visste inte jag, är van vid att bomba sönder knappen=) Redigerat 13 Mars 2007 av JohanFoppa
Winjaaa Skrivet 14 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 14 Mars 2007 Vilken tom nook affär är det där det finns frisör salong?
Gäst JohanFoppa Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Skrivet 15 Mars 2007 Vilken tom nook affär är det där det finns frisör salong? testat www.google.se? man får faktist kolla lite själv ibland-_-
Rekommendera inlägg