xkurdi Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Asså det e en gubbe man ska göra en sak åt asså man ska köra hans bil till ett varuhus för att lasta in massa saker där, o det tar f*n hundra år, har alldrig klarat det ? Hur gör man för att klara det ?Och ett annat hon där tjejen med barnet, man ska köra ett tävling o det tar också 100 år.. jag förlorar alltid på den ? Några tips ? FUSK ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iamfearlezz Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 jag har varvat spelet men vad menar du? i vilken stad? jag kan säkert hjälpa dig men ge nogrannare instrutioner nästa gång Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xkurdi Skrivet 11 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 jag har varvat spelet men vad menar du? i vilken stad? jag kan säkert hjälpa dig men ge nogrannare instrutioner nästa gång asså du vet i början på spelt, du vet i den staden man är i från början när man e soldat o sen kickas man där, o så , det e den staden ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fabban133 Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 alltså dom där uppdragen i början av spelet är jätte lätta jag har just kommit över till andra stan :P :cool: jag :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 ja uppdragen i spelet är lite för mycket åka omkring tycker jag... Annars har jag tagit mig andra världen men spelar inte så mycket sen jag köpte TEST DRIVE UNLIMITED och WIPE OUT PURE. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg