GaaraOfSand Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Jag har tänkt skaffa en AR, men om jag ska skaffa det måste man ha det till gameboy ir ska man ha det till gamecube?? kan säga lite hur en AR funkar???? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Ska du ha det till emerald så är det en GBA AR du ska ha :/ Det är en liten sak som man sätter på sticker in sitt spel i samtidigt som den är i konsolen. Sen så stoppar man i lite koder i den.. Du lär dig med tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOfSand Skrivet 11 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 okej sätter man på den är saken under den då tror jag jag vet vad det är heter den GameCube GameBoy Player? och går det att använda GameCube GBA Link cable?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 Asså, jag vet inte vad du pratar om nu :P Jag snackar om Action replay. En cheat engine. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOfSand Skrivet 12 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 okej men så om man köper en action replay och ska ha till pokémon på GBA så behöver man ha en cheat engine? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 Neeej. Action replay är en cheat engine. =P Det är en liten sak som du stoppar in ditt emerald i. När du gjort det så stoppar du in din Action replay i ditt GBA och skriver in koderna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jarvile Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 (redigerat) Ja det är det, så här är den formad: lllll.bmp Redigerat 12 Mars 2007 av Tibiaman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOfSand Skrivet 12 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 okej så man ska köpa sin action replay till GBA jag trodde det bara fanns till GC. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 Det finns till de flesta konsoller :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOfSand Skrivet 12 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 okej men var kan jag köpa en sån??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 Vet faktiskt inte längre. Skaffade min på webbhallen tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maidenbooster Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 http://www.megastore.se/template/next%2CPr...m?itemid=901434 det är till GBA,står att den funkar med DS också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg