Gäst Szellerie Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 men det brukar vara kvar för mej automatiskt när jag startar datorn efter att jag stängt av... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 12 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 Men då har du väl modemet på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 Jo, inte du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 13 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 Nej. Jag stägner av det när jag stänger av datorn. Men tillbaka till ämnet: hur ska man få det där uTorrent att fungera? Ska man skriva in addressen till filen nånstans (jag försöker ladda ner Linux om någon undrar), eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.