Nogger Mint Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Vad bra då! Men jag skulle också behöva lite tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 24 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Vad bra då! Men jag skulle också behöva lite tips. Hmmm...va gillar din tjej å göra??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Vi är ju inte ihop då men. Hon gillar lite blandat. Inte hästar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Ifrit Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Restaurang... café, ut på stan, hångla i soffan hemma eller vid hennes/honoms :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Kanske ta henne till bibblan och sitta vid datorn? :P Men nej, skoja bara... Testa ridtyur, eftersom hon gillade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Vi är ju inte ihop då men. Hon gillar lite blandat. Inte hästar! Gå ut o shoppa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 men ska de va så svårt? stå på dej, eru man lr mus? fråga bara rakt på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 25 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 men ska de va så svårt? stå på dej, eru man lr mus? fråga bara rakt på! ehhhh...ja e väll en mus...pip...nä bara skoja!men man vill göra ett bra första intryck! hmmm...ska nog göra det med ridningen! Hon lär nog tycka att det ser roligt ut när jag trilar av hästen 372 gånger...o hn e ju typ lite profsig på det så... Finns här inga tjejer som kan svara för de e ju dom som vet va tjejer vill ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 för killen: lazerdoom, counter-strike osv för tjejen: d ska hon välja :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 nån som vill att jag ska slå ZZ?? *suck* tja killar...hmm...kanske bjuda den speciella på en dejt/träff nånstans i stan, gå runt lite...bjuda på choklad??...de vore min drömdejt...hihi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 28 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 hmmm ja gå på stan... men min favvo e ändå att hitta ett ställe där man kan sitta å hångla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 nån som vill att jag ska slå ZZ?? *suck* tja killar...hmm...kanske bjuda den speciella på en dejt/träff nånstans i stan, gå runt lite...bjuda på choklad??...de vore min drömdejt...hihi! Jag vill att du ska slå ZuperZonic. Det hade varit roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.