Gäst Soffan Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 På promenad.... Genom stan! Lalalala..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Den är bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Den är bra! Han sjunger om Halmstad där jag kommer ifrån. Jag har bott granne med Per Gessle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Du skojar.... :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 1 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 nu börjar det bli lite oftopic...ska snart bjuda henne på nåt men har inte bestämt mej än... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Du skojar.... :blink: Nä det gör jag inte! andreas: Ta ridtur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 2 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 hmmm de e kört fråga på henne men ja hon gilla inte mej... men man hittar väll nån annan bättre än hon! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Synd! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 (redigerat) synd! :( Redigerat 2 Mars 2004 av GOLDEN MAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 2 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 mmm...men ja har redan spanat in en ny tjej! hehe ja blir kär på typ 2sek... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 pröva henne istället då! "Hej min sköna! får jag en kyss?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 mmm...men ja har redan spanat in en ny tjej! hehe ja blir kär på typ 2sek... Pröva. Nån måste gilla dig ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.