Gäst lordifan Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 Ja rubriken säger allt.... Jag vill göra en cs film men jag har hört att man inte kan lägga in låtar när man kör fraps och det går ju på movie maker så var laddar man ner de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 ja du kör windows update så laddas den automatiskt ner om du väljer den :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 Tips från mig: Testa winamp. Den tar inte upp så mycket ram och går fortare att starta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 (redigerat) Direkt länk-->http://www.microsoft.com/downloads/Browse....sv&categoryid=4 Eller så kan du klicka dig fram från http://www.microsoft.com, där kan du också få tag på andra uppdateringar till andra program och även lite onödiga saker som windows temam mm. OBS!!Du måste då testa din windows version för att kontrolera "äktheten" av ditt operativsystem, vet inte vad som händer om man har en olaglig version av det efter testet!! Tar inget ansvar för vad som än händer om du "misslyckas" i testet alltså! Soad_token Redigerat 14 Mars 2007 av Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 Jag hittade windows movie maker i dag den var bara lite dåligt plaserad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheAvatar Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 ok vad bra då!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 öhhh :blink: har du inte gett rubriken lite fel namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.