Hoppa till innehåll

Hjälp!


Rekommendera inlägg

Du vet väl att du behåller det gamla namnet om det inte är upptaget ;). Men eftersom du gör en tråd om det så vet du nog det, i alla fall, du kan ju ta något liknande ditt gamla namn.

 

Annars ett namn från en fiende/ställe/spell ect från spelet, eller ett annat spel.

 

Eller så finns det namegenerators till WoW, vet ingen adress men där kan man hitta hundratals namnförslag ;).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du vet väl att du behåller det gamla namnet om det inte är upptaget ;). Men eftersom du gör en tråd om det så vet du nog det, i alla fall, du kan ju ta något liknande ditt gamla namn.

 

Annars ett namn från en fiende/ställe/spell ect från spelet, eller ett annat spel.

 

Eller så finns det namegenerators till WoW, vet ingen adress men där kan man hitta hundratals namnförslag ;).

 

Jag vet att det måste vara upptaget och om det inte är det så ser ja till att det blir det :P

 

ok tack :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Namerenerator :cool:

 

¨

inte för att vara dum eller något men namnen dom genererade var fjantiga, jag menar: Törurun för en orc? är dom seriösa? mina namn är till och med bättre, som: Multhan (min orc warrior) Rokh undead lock, linkus (dwarf pally) (sög, spelade legend of zelda 1 när jag gjorde namnet) och Orphün dranei shammy och till sist min kompis char (jag gjorde namnet) Tïaan... dom är bättre än den dära namegenerator...

 

OBS!: jag säger inte att mina är bra, jag säger att mina är tillochmed bättre än den dära namegenerator, alltså så säger jag att den är dålig... om jag ska vara ärlig så är Majskorv bättre namn än Legolarium (hittade det på den dära namegenerator för en Nightelf male)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...