Backstab Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 (redigerat) Hej! Jag ska fyltta min lvl 49 human rogue till dreanor men ja vet inte vad jag ska ha för namn plz hjälp :( Redigerat 13 Mars 2007 av ludde_360 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 Du vet väl att du behåller det gamla namnet om det inte är upptaget ;). Men eftersom du gör en tråd om det så vet du nog det, i alla fall, du kan ju ta något liknande ditt gamla namn. Annars ett namn från en fiende/ställe/spell ect från spelet, eller ett annat spel. Eller så finns det namegenerators till WoW, vet ingen adress men där kan man hitta hundratals namnförslag ;). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 14 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 Du vet väl att du behåller det gamla namnet om det inte är upptaget ;). Men eftersom du gör en tråd om det så vet du nog det, i alla fall, du kan ju ta något liknande ditt gamla namn. Annars ett namn från en fiende/ställe/spell ect från spelet, eller ett annat spel. Eller så finns det namegenerators till WoW, vet ingen adress men där kan man hitta hundratals namnförslag ;). Jag vet att det måste vara upptaget och om det inte är det så ser ja till att det blir det :P ok tack :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 Namerenerator :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 Namerenerator :cool: haha cool sida, annars kan du ju kolla runt dej i rumet lägga ihop saker o göra ett namn, xD de brukar ja göra. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 16 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 Namerenerator :cool: hehe kanske de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 Namerenerator :cool: ¨inte för att vara dum eller något men namnen dom genererade var fjantiga, jag menar: Törurun för en orc? är dom seriösa? mina namn är till och med bättre, som: Multhan (min orc warrior) Rokh undead lock, linkus (dwarf pally) (sög, spelade legend of zelda 1 när jag gjorde namnet) och Orphün dranei shammy och till sist min kompis char (jag gjorde namnet) Tïaan... dom är bättre än den dära namegenerator... OBS!: jag säger inte att mina är bra, jag säger att mina är tillochmed bättre än den dära namegenerator, alltså så säger jag att den är dålig... om jag ska vara ärlig så är Majskorv bättre namn än Legolarium (hittade det på den dära namegenerator för en Nightelf male) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 Leet ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 Snabbsvara -ela ett bra namn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 Du vet väl att du kan göra en gubbe som heter som din gubbe innan du flyttar. Så gjorde jag iallafall :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 Namerenerator :cool: Sökte efter troll där.. Då fick min Scorpid ett namn GnomeEater.. Lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 16 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 Du vet väl att du kan göra en gubbe som heter som din gubbe innan du flyttar. Så gjorde jag iallafall :o ja jag skrev det länge upp :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg