Novacaine Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 men vafasen det är ju bara en moparscape... btw vad heter gubben? det finns liksom bara ett fåtal personer som har 99 i allt... se själva, det står "public chat" två gånger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst daniel3951 Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 jag köper den jag ger alla mina gubbar och alla mina saker sen ger jag fm lagom bra.... svara på mitt mail Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 Scam det finns för tillfället 8st med 99 i alla stats. Och är väldigt säker på att ingen av dem är svensk och chansen att det är just du som äger den är MINIMAL! Vad är det som luktar? Aha SCAM Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 Lol som att man säljer en gubbe i lv 126 bara sådär pågrund av någon fjantig grej. Börjar bli jävligt trött på alla scammers på detta forum nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hoppah Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 usel scam 0 Questpoints men har Dragon Sq, hahaha, ofta man tror på de, scam! Scam det finns för tillfället 8st med 99 i alla stats. Och är väldigt säker på att ingen av dem är svensk och chansen att det är just du som äger den är MINIMAL! Vad är det som luktar? Aha SCAM Lol, "svulle" har 99 i alla stats, och är svensk, Yogosun har 99 i alla stats och är svensk...-.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 lol, varför skulle du vilja sälja en gubbe som har saker värd ca 50 mill och 2,5 mill i fick cash , plus all tid " DU " har lagt ner på den , och du vill ha 100k ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 OKej slutsatsen är: scam. Nu hoppas vi alla vet det och bara ignorerar honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 (redigerat) 1. Det är en privateserver han kör på... 2. Den är värd minst 3-5 miljarder. 3. Han är member och därför kan ta tillbaka sin gubbe med en kod som han får fråg Jagex när han får membership... 4. Det är mot runescape-reglerna. 5. Det är SCAM! P.S. Han har 0 i QP=QuestPoints, han måste ha minst 1-3 eftersom han inte skulle kunna mina RuneEss... Och han är ju 99 i det också... :visslar: Redigerat 20 Mars 2007 av TheExecutor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst daniel3951 Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 1. Det är en privateserver han kör på... 2. Den är värd minst 3-5 miljarder. 3. Han är member och därför kan ta tillbaka sin gubbe med en kod som han får fråg Jagex när han får membership... 4. Det är mot runescape-reglerna. 5. Det är SCAM! P.S. Han har 0 i QP=QuestPoints, han måste ha minst 1-3 eftersom han inte skulle kunna mina RuneEss... Och han är ju 99 i det också... :visslar: läs första sidan. plz raportera för jag gillar inte de min kompis gjort heller det e en scam o jag hatar folk som scammar så anmäl detta inlägg ! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 1. Det är en privateserver han kör på... 2. Den är värd minst 3-5 miljarder. 3. Han är member och därför kan ta tillbaka sin gubbe med en kod som han får fråg Jagex när han får membership... 4. Det är mot runescape-reglerna. 5. Det är SCAM! P.S. Han har 0 i QP=QuestPoints, han måste ha minst 1-3 eftersom han inte skulle kunna mina RuneEss... Och han är ju 99 i det också... :visslar: Du är rätt dålig på att förklara... Fattar inte riktigt vad du menar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mucko10 Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 (redigerat) kalphiteQ, svulle och YoGoSuN, dom är svenska, iaf yogosun, har mailat med han på youtube.... <_< Jag vet att hoppah har skrivit det men ville bara påpeka, han heter yogosun2 på youtube, kolla hans filmer, bra faktist;) Redigerat 20 Mars 2007 av Mucko10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst daniel3951 Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 1. Det är en privateserver han kör på... 2. Den är värd minst 3-5 miljarder. 3. Han är member och därför kan ta tillbaka sin gubbe med en kod som han får fråg Jagex när han får membership... 4. Det är mot runescape-reglerna. 5. Det är SCAM! P.S. Han har 0 i QP=QuestPoints, han måste ha minst 1-3 eftersom han inte skulle kunna mina RuneEss... Och han är ju 99 i det också... :visslar: läsförsta sidan, anmäl denna topic förstår du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg