Avregistrerad Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 Hej! När jag ska spela Frets on fire (samma som guitar hero fast till dator) så laggar allt som f*n i Vista. Menyer, ljud, bilden. Ja allt! Och i XP får jag fram meddelandet "Winsock error". hur ska jag få igång det till XP eller Vista? Bra att veta kan vara att jag i XP inte har internetuppkoppling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 (redigerat) Då du säger att du inte har internet så är problemet självklart. Winsock error, den kan inte ansluta till internet. Hur mycket prestanda har du? Redigerat 16 Mars 2007 av Shaitan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 17 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 1.8 GHz 3000+, 512mb RAM, ATI RADEON X550. Var det så du menade? Jag kan ju spela half-life 2 på högsta och dyl så det borde klara Frets on Fire. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.