Gäst mithril Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Skrivet 14 Mars 2007 hej där igen nu ska jag ge er ett nytt tips asså tro inte det är scamm. först ska du ha en kompis som är bra i mage och melee lvl ska vara bra sen går du och tittar en som har rares och frågar att du ska göra en film och att han ska göra sig och hans rare ska droppas rata lite med han ge han lite skaer för han ska tro dig.(han ska nästan vara i samma lvl som din kompis är) sen tar du han till wildy din kompis dödar han så han ni blvit 20mille rikare om ni lurar en med rares. elelr så gör ni så här: säger till han att du ska dropa några mille i wildy och du tar bara 10k med dig så ser det ut som några mille sen ska du ha en kompis lite bort när han precis ska ta den ska din kompis attakera han med ice baggre elelr vad det heter. (jag har själv provat det har bivlit 9mille rikare) good luck! mvg: mithril
Gäst daniel3951 Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Skrivet 15 Mars 2007 hej där igen nu ska jag ge er ett nytt tips asså tro inte det är scamm. först ska du ha en kompis som är bra i mage och melee lvl ska vara bra sen går du och tittar en som har rares och frågar att du ska göra en film och att han ska göra sig och hans rare ska droppas rata lite med han ge han lite skaer för han ska tro dig.(han ska nästan vara i samma lvl som din kompis är) sen tar du han till wildy din kompis dödar han så han ni blvit 20mille rikare om ni lurar en med rares. elelr så gör ni så här: säger till han att du ska dropa några mille i wildy och du tar bara 10k med dig så ser det ut som några mille sen ska du ha en kompis lite bort när han precis ska ta den ska din kompis attakera han med ice baggre elelr vad det heter. (jag har själv provat det har bivlit 9mille rikare) good luck! mvg: mithril smart provade, lurade en me party hat o 5mil så jag har 30mil nu :D
KalphiteQ Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Skrivet 15 Mars 2007 Omg verkar vara lite segt i hjärn kontoret! Tror ni verkligen på fullt allvar att en person med en rare går frivilligt upp i wildy? Du måste skämta.
123spill Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Skrivet 16 Mars 2007 Man måste vara j*vligt dum isåfall :P Men ja det verkar funka... XD
Gäst mithril Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Skrivet 21 Mars 2007 Troligt. =D det går inte på 1 sec man måste prata lite med han
hoppah Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Skrivet 21 Mars 2007 Omg verkar vara lite segt i hjärn kontoret! Tror ni verkligen på fullt allvar att en person med en rare går frivilligt upp i wildy? Du måste skämta. min kompis, en han känner lurade till sig en red mask på de sättet ;)
Novacaine Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Skrivet 21 Mars 2007 men ice barrage behöver 94 mage och desert treasure... så hur stor chans är det att den personen som ska bli "lurad" är på samma level?
Gäst mithril Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Skrivet 25 Mars 2007 men ice barrage behöver 94 mage och desert treasure... så hur stor chans är det att den personen som ska bli "lurad" är på samma level? ja men det är många som har 94 magic ska försöka få det har 70 mage just nu har gjort desert treasure också
hoppah Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Skrivet 25 Mars 2007 men ice barrage behöver 94 mage och desert treasure... så hur stor chans är det att den personen som ska bli "lurad" är på samma level? Minimal, men vissa noobs går runt och letar såna lvls osv, som är en speciell som kompisen kan döda
Rekommendera inlägg