Narutofan95 Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 Ja den stiger men så du vet min är på 100 och shit no jag kan inte komma till rymden så DET GÅR INTE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 hur förklarar du då att jag och min kompis kom till rymden då? :bah: :bah: :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 (redigerat) hur förklarar du då att jag och min kompis kom till rymden då? :bah: :bah: :bah:Jag har en förklaring: Du ljuger You Fail n00b Redigerat 5 Maj 2008 av KaramellKing Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bubbe Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 (redigerat) men rymden finns inte, han ljög! taget från wikipedia: Even if it's unobtainable, strangely, the catch rate of Jirachi is three, unlike Celebi, Mew, Manaphy, and Shaymin, who have catch rates of forty-five. It might be because there have been obviously false rumors that the player can capture Jirachi by going to the Mossdeep City space center and flying to the "moon". fatta! wikipedia är ingen säker källa........ Redigerat 8 Maj 2008 av bubbe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 men rymden finns inte, han ljög! taget från wikipedia: Even if it's unobtainable, strangely, the catch rate of Jirachi is three, unlike Celebi, Mew, Manaphy, and Shaymin, who have catch rates of forty-five. It might be because there have been obviously false rumors that the player can capture Jirachi by going to the Mossdeep City space center and flying to the "moon". fatta! wikipedia är ingen säker källa........ 100% säker är den ju inte, men den är fortfarande pålitlig (om man nu vill vara helt säker kan man ju kolla på change log för sidan). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg