lakris Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Skrivet 14 Mars 2007 Hejsan, jag har suttit o jobbat på den andra versionen av keyhunter, den första 1.0 kom inte ut till mycket folk, men nu ligger v1.1 ute på nätet för nerladdning, ladda gärna ner o testa, säg till om ni har ideer eller hittar buggar, http://www.sendspace.com/file/zt5bh5 <--- Nerladdning Citera
Boffaroffe Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Skrivet 14 Mars 2007 Berätta lite ingående om programmet. Citera
lakris Skrivet 14 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 14 Mars 2007 Spelet är gjort i game maker, ett lätt drag n drop program :) Citera
Soad_token Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Skrivet 15 Mars 2007 Enligt instruktionenran kan man ät "the blue ones" men du nämner inte att "pinnarna" är farliga även om dom är blå...annars riktigt bra och skoj :cool: Soad_token Citera
lakris Skrivet 15 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 15 Mars 2007 hehe, tack, jo jag vet, glömde ändra i game instruktions, blir nog till nästa version, att jag gör det o släpper antagligen ett till eller 2 nya rum ^^ Citera
Soad_token Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Skrivet 15 Mars 2007 Det vore skoj...är ju inte precis ett oändlighets spel :P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.