knark Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 (redigerat) cs? noobs.bmp Redigerat 16 Mars 2007 av Capp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 Jag tror att du ligger först, eftersom namnet är ljust... Men bara för att du ligger först är du inte bra, killarna du spelar mot kan vara skitdåliga, när jag var 7 år gammal så ägde jag flera 20åringar som spelat längre än mig... Sådeså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 Det var ju inte alls många spelare, inte så svårt att komma först då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 Håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RoxZ Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 i deras lag har 2 som heter B!M när jag körde cs var det ialla fall en clan för nya cs spelare så det kan inte varit så svårt att komma först... och jaha jag föstår du var ledare för servern och kickade alla som låg före dig... en annan teori Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 är du 10 och har så dåliga stats? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 (redigerat) Lol det e så mina stats brukar se ut efter 4rundor på cs me så lite spelare Redigerat 19 Mars 2007 av chucky Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 så bra var du väl inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 Klockrent att han postade detta i "Humor" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.