Zutto Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 ja man fick dom för det var man fick en gubbe också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 aha där är ett exempel då ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 okej nu tror jag er Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 man kan bränna gamecube spel jag har försökt men jag brännde över till en stor cd utan att jag tänkte på det. problemet är alltså att få tag i 8 cm skivor att bränna på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deku Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Bara För att man kan bränna spel betyder inte att man kan spela dom man behöver delar, skivor och kanske mer, vem vet, men man borde köpa för ju mer man köper desto lägre blir priser na plus att om man sparar så kan man köpa spel oftare än man tror. jag har köpt alla mina spel till GC och har köpt för ca. 3500 kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sajberweb Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Vanliga mini disc skivor finns ju! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg