Viruz256 Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Hej =D Jag spelar på aibatt Mina Chars: MoonBow - lvl 67 bj MoonHealer - lvl 80 rm MoonYJ - lvl 60 yj vad e en bj och en yj??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 BJ = Bow Jester, En jester som använder båge helt enkelt :P YJ = Yoyo Jester, En jester som använder yoyo helt enkelt :P Nåt mer du undrar? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 BJ = Bow Jester, En jester som använder båge helt enkelt :P YJ = Yoyo Jester, En jester som använder yoyo helt enkelt :P Nåt mer du undrar? xD men asså vaför andvänder man bow om man e jester för dom har ju yoyo skills borden man inte vara ranger istället då??????? det e ung som att ha en blader med 2 hands vapen eller en rm som bara tankar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 bow jester använder aldrig några skills, han crittar 90% av alla skotten så dom är ungefär bara crit chans baserade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 heej igen skulle sluta spela flyff så jag tog bort det men nu ska jag ha det igen laddar ner det men det ska bli kul att spela och efter som det är nyårsafton så kommer några vänner så tiden kommer gå fårt och det är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 CrossFall..Inte illa faktiskt nice :)..Själv så har en gubbe på lvl 25, började nyss kan mkt endå om spelet och det är Sjukt roligt :)....Men många kanske bli plvlade, DÅ kan man inte lika mkt :D...Jag kämpade mina LVLAR själv (A) Tack, skulle delat ut alla saker om jag visste användarnamnet och lösenord... (<_<) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 nu har jkag laddat ner flyff men det står när jag startar det The server name or address could not be resolved CODE: 12007 RESULT:2 hur ska jag göra måste ha hjälp med detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 bow jester använder aldrig några skills, han crittar 90% av alla skotten så dom är ungefär bara crit chans baserade okey... varför kan inte en ranger ha de då???? då har du ju trotts allt skills oxå!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 bow jester använder aldrig några skills, han crittar 90% av alla skotten så dom är ungefär bara crit chans baserade okey... varför kan inte en ranger ha de då???? då har du ju trotts allt skills oxå!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 bow jester använder aldrig några skills, han crittar 90% av alla skotten så dom är ungefär bara crit chans baserade okey... varför kan inte en ranger ha de då???? då har du ju trotts allt skills oxå!! Jester får crit bonus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 bow jester använder aldrig några skills, han crittar 90% av alla skotten så dom är ungefär bara crit chans baserade okey... varför kan inte en ranger ha de då???? då har du ju trotts allt skills oxå!! Jester får crit bonus men hur kul e de igenteligen att bara stå o skjuta pilbåge utan skills???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Jag kanske ska börja, på lawolf. Men jag måste börja om då, kan nån lvla mig?? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.