Gäst trunks_ Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Skrivet 17 Mars 2007 När jag skriver amx_csay på console så blir det så här: först skriver jag amx_csay red jag egeeeer er (skicka) sen blir det amx_csay: ]wihbi ._. jag eeger eeeeeeeeer ]wihbi ._. jag eger eeeeeeeeeer men det kommer ingenting på skörmen när jag lirar. Och snälla fråga inte massa frågor "e du säker p ådu är admin , vart ladda du enr servern och sånnt". Utan jag laddade ner en nerpackad server, DM server med AMX/AMXX i. Har fixat plugins till amx och de funkar, har gjrot mej till admin och jag har varit de nu i 2 veckor och allt är bra. Allt jag vill veta är hur man gör sån där text , föresten de kommer alltid en sån text där de står "om du vill ha sån här server ladda ner från blablba" i blå text. Hur kan jag ändra så de står typ CHEAT OR CAMP WILL RESULT IN A PERMAMENT BAN! ??? snälal hjälp , adda bigboss_94 på steam så kan ni hjälpa mig ._.
iBye Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Skrivet 17 Mars 2007 amx_csay eller amx_tsay http://forum.serverhjalpen.info/viewtopic....3e2093bf91b7364 Läs första posten.
yoadee Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Skrivet 17 Mars 2007 Men det fungerar tro mig eftersom jag trodde inte heller att det inte fungerade emn det fungerade jag var bara för långsam med att stänga ner fönstret alla i severn sa att det fungerade iaf.
Gäst trunks_ Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Skrivet 17 Mars 2007 (redigerat) nu funkar det, allt, amx_csay/tsay och den dära rullande grejsemojsen .. men den e ju inte längst uppe den som kommer vart enda 10 min .. och den e inte lika stor som på andra servrar .. jag vil lden ska komam typ vart 1 minut och stå där uppe med blå text och lite större. nu kommer den vart 10de och är orange och liten text ._. Redigerat 17 Mars 2007 av trunks_
Rekommendera inlägg