Hoppa till innehåll

Meddelande På Min Server..fhjälp..

Rekommendera inlägg

Gäst trunks_
Skrivet

När jag skriver amx_csay på console så blir det så här:

först skriver jag amx_csay red jag egeeeer er (skicka)

sen blir det amx_csay:

]wihbi ._. jag eeger eeeeeeeeer

]wihbi ._. jag eger eeeeeeeeeer

men det kommer ingenting på skörmen när jag lirar.

Och snälla fråga inte massa frågor "e du säker p ådu är admin , vart ladda du enr servern och sånnt".

Utan jag laddade ner en nerpackad server, DM server med AMX/AMXX i. Har fixat plugins till amx och de funkar, har gjrot mej till admin och jag har varit de nu i 2 veckor och allt är bra.

Allt jag vill veta är hur man gör sån där text , föresten de kommer alltid en sån text där de står "om du vill ha sån här server ladda ner från blablba" i blå text. Hur kan jag ändra så de står typ CHEAT OR CAMP WILL RESULT IN A PERMAMENT BAN! ???

snälal hjälp , adda bigboss_94 på steam så kan ni hjälpa mig ._.

Skrivet

Men det fungerar tro mig eftersom jag trodde inte heller att det inte fungerade emn det fungerade jag var bara för långsam med att stänga ner fönstret alla i severn sa att det fungerade iaf.

Gäst trunks_
Skrivet (redigerat)

nu funkar det, allt, amx_csay/tsay och den dära rullande grejsemojsen .. men den e ju inte längst uppe den som kommer vart enda 10 min .. och den e inte lika stor som på andra servrar .. jag vil lden ska komam typ vart 1 minut och stå där uppe med blå text och lite större. nu kommer den vart 10de och är orange och liten text ._.

Redigerat av trunks_
  • Skapa ny...