Str4ndB3rg Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Skrivet 17 Mars 2007 Jag ville spela BF på internet så jag gick till skrivbordet och klicka på Game Gpy så kom det upp att man skulle ladda något så jag gjorde det,sen så startade jag Game spy så kom det upp att man ska göra en andvändare kolla bilden. ;) Men skulle det kosta pengar elr något å göra en andvändare? Citera
Kuzune Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Skrivet 17 Mars 2007 (redigerat) Nej, det kostar inte att bli medlem på Game Spy, men man kan betala för att få lite förmåner. HÄR kan du bli medlem gratis. Redigerat 17 Mars 2007 av _Master_Sword_ Citera
Aegzor Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Skrivet 17 Mars 2007 Man behöver inte vara medlem där bara för att spela BF. Man behöver det bara på datorn. Citera
Str4ndB3rg Skrivet 17 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 17 Mars 2007 Kan någon ge mig en förklaring om hur jag ska göra för spela på internet. 1.Har installlerat det BF vietnam men för lira på internet hur? 2.Samma på demot till BF2 hur? Kan någon svara på någon av dom? Jag har försökt göra ett konto som blir online på demot till BF2,men det funkar inte.... Citera
Gäst PoisoN Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Skrivet 17 Mars 2007 (redigerat) Finns ju en Multiplayer-flik i BF vietnamn utan att behöva göra ett acc skulle jag tro. Däremot bör göra ett acc på BF2, det borde funka.. Redigerat 17 Mars 2007 av PoisoN Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.