Str4ndB3rg Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 Jag tycker det vore kul och ha ett Battlefield alltenativ i Spelforumet. Så man kunde prata BF och servers och sånt. Men det vore det förmycket att fixa lr? Jag skulle villa ha det jallafall :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 kanske det men det kommer nog inte att snackas så mycket där så det blir kanskae lite onödigt, Men jag älskar BF 2 så det skulle vara väldigt kul om det blev ett sånt forum :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 Observera att de bara gör subforum till de spelen som är populära på sidan, jag tror ärligt talat att det inte skulle bli någon större aktivitet om det startades ett Battlefield-forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 Ripto: Visst är det så, men Battlefield är ett väldigt stort spel och diskuteras mer än vanligt då 2142 nyligen släppts. Dessutom har det precis kommit ännu ett boosterpack (Northern Strike) vilket gör att det blir ännu större. Det du svarar är ett vanligt svar. Dock är frågan vart gränsen går för att spelet ska räknas som stort. Jag är själv ett Battlefield-f*n, så självklart har jag inget emot ett forum ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 Precis. Min dröm om ett GW subforum blir nog aldrig verklighet, därför att allt för få kör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 18 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 För jag menar att BF serien är rätt känd så jag tror det skulle vara kul. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alyricsa Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 bra idé Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 Spelforum kommer för att de behövs, för att konsollforumen oftast svämmar över av trådar till just de spelen. Just Battlefield tror jag inte är aktivt nog för att få ett eget forum som det ser ut nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 20 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 aa....okeej :unsure: Men kanske någon annan gång när det svämmar över med trådar av BF. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spelforum Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 Jag tycker det vore kul och ha ett Battlefield alltenativ i Spelforumet. Så man kunde prata BF och servers och sånt. Men det vore det förmycket att fixa lr? Jag skulle villa ha det jallafall :) snacka inte om mitt namn :P ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 Vart gränsen går? Som det är nu måste ju fler absolut säga "ja" till det, annars är det för få. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 23 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 Jag behöver hjälp rätt mycket med bf :P Nu över svämmar det nästan av mina trådar till bf :visslar: Kommer ni någon gång fixa ett BF forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.