Gäst Mîhker Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Det skulle vara jättebra med bf2 spelforum, så man kan prata om t.ex. vapen, servrar, taktik osv.' Om man skriver i Pc säger ju alla typ: jaa mitt favorit vapen är night hawk i CS och jag går alltid först till bas 5 i quake 2 sen nån bf typ: vafan vi pratar om bf, och hela tråden blir nerspammad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Det finns... Ett "MapleStory" forum med ca 38 trådar. Ett "Kingdom Hearts & Kingdom Hearts 2" med ca 40 trådar. Och ett "Habbo Hotel" med ca 44 trådar. Vafan ska man med detta till om man inte kan fixa ett subforum för Battlefield som är ett av världens mest populära spel. :o BF-forumet skulle bli MINST 3 gånger mer aktivt än dessa forum tillsammans. Så varför inte bara sluta bråka och skicka ett pm till admin där man länkat till denna tråd...? *skickar ett pm till admin* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Jag skulle vara aktiv i Battlefield forumet iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Maplestory bort, Battlefield in: http://www.fuska.se/forum/Battlefield_spelen-f192.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 (redigerat) Yippie. Tack så mycket admin ;) Nee går inte att skriva något :/ Redigerat 30 April 2007 av Master_Adi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Går nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 viiiiiihuuuu :gitarr: jiphijiphi perfa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.