Zelzahim Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 (redigerat) -hej- jag ska antagligen börja spel privat server, och nu vill jag ha coder som t.e.x hur man bygger egna världar och gör egna mobs m.m. (men hur man får fram alla mobs kan jag redan) snälla, ge mig några! :huh: Redigerat 18 Mars 2007 av Zelzahim Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 Varför inte göra som 8 miljoner andra och köra på vanlig server? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 .lookupcreature ''namn'' sen får du fram ID så skriver du, .addspw ''ID'' Men ärligt talat, du kommer tröttna efter 30minuter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zelzahim Skrivet 18 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 Varför inte göra som 8 miljoner andra och köra på vanlig server? ORKA LVLA ASSÅ!det e ju mycket roligare att spela privat server(tror jag iallafall). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 Nej, det är mycket tråkigare. Bara du där, och spelet kommer bli genomtråkigt om du kan få alla saker och bli vilken lvl du vill genom att skriva in några saker. Du kommer tröttna och förstör bara spelupplevelsen. WoW är helt meningslöst om man inte har något att kämpa för. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 Meningen med wow är att levla och questa.. Inte bara leka gm och skriva. .levelup 254 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 Varför inte göra som 8 miljoner andra och köra på vanlig server? Då tror du helt fel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zelzahim Skrivet 18 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 (redigerat) kanske bara e jag som yrar.... eller? :P Redigerat 19 Mars 2007 av Zelzahim Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 (redigerat) Jodå, skaru köra wow så är det official som gäller. Commandsen beror helt på vilket repack du kör med. Världar är inte lätta att bygga. Du måste kunna det mesta med XYZ koordinater m.fl. Dock rekommenderar jag starkt att du gör som de flesta andra här, och kör på Official FTW. Redigerat 19 Mars 2007 av PoisoN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zelzahim Skrivet 27 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Jodå, skaru köra wow så är det official som gäller. Commandsen beror helt på vilket repack du kör med. Världar är inte lätta att bygga. Du måste kunna det mesta med XYZ koordinater m.fl. Dock rekommenderar jag starkt att du gör som de flesta andra här, och kör på Official FTW. meep meep! som sackt: ORKA LVLA!!!! :P DET E JU SÅ J*VLA JOBBIGT!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Men på privat så skippar du inte bara leveling processen utan även alla instances och sånt, det är massa buggar och du kan inte göra en del saker i instances, och det finns ju inga andra där, så går det inte att göra flera quests. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Jodå, skaru köra wow så är det official som gäller. Commandsen beror helt på vilket repack du kör med. Världar är inte lätta att bygga. Du måste kunna det mesta med XYZ koordinater m.fl. Dock rekommenderar jag starkt att du gör som de flesta andra här, och kör på Official FTW. mm ofta, det är f*n as lätt att lvla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg