Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

-hej-

jag ska antagligen börja spel privat server, och nu vill jag ha coder som t.e.x hur man bygger egna världar och gör egna mobs m.m.

(men hur man får fram alla mobs kan jag redan)

snälla, ge mig några!

:huh:

Redigerat av Zelzahim
Gäst DonKeN
Skrivet

.lookupcreature ''namn'' sen får du fram ID

så skriver du, .addspw ''ID''

Men ärligt talat, du kommer tröttna efter 30minuter.

Skrivet

Nej, det är mycket tråkigare. Bara du där, och spelet kommer bli genomtråkigt om du kan få alla saker och bli vilken lvl du vill genom att skriva in några saker. Du kommer tröttna och förstör bara spelupplevelsen.

WoW är helt meningslöst om man inte har något att kämpa för.

Gäst DonKeN
Skrivet

Meningen med wow är att levla och questa.. Inte bara leka gm och skriva. .levelup 254

Gäst PoisoN
Skrivet (redigerat)

Jodå, skaru köra wow så är det official som gäller.

Commandsen beror helt på vilket repack du kör med.

Världar är inte lätta att bygga. Du måste kunna det mesta med XYZ koordinater m.fl.

Dock rekommenderar jag starkt att du gör som de flesta andra här, och kör på Official FTW.

Redigerat av PoisoN
Skrivet

Världar är inte lätta att bygga. Du måste kunna det mesta med XYZ koordinater m.fl.

Dock rekommenderar jag starkt att du gör som de flesta andra här, och kör på Official FTW.

meep meep!

som sackt: ORKA LVLA!!!! :P

DET E JU SÅ J*VLA JOBBIGT!!

Skrivet

Men på privat så skippar du inte bara leveling processen utan även alla instances och sånt, det är massa buggar och du kan inte göra en del saker i instances, och det finns ju inga andra där, så går det inte att göra flera quests.

Gäst JohanFoppa
Skrivet

mm ofta, det är f*n as lätt att lvla

• Skapa ny...