Hoppa till innehåll

Privat Server Fråga


Rekommendera inlägg

Jodå, skaru köra wow så är det official som gäller.

 

Commandsen beror helt på vilket repack du kör med.

Världar är inte lätta att bygga. Du måste kunna det mesta med XYZ koordinater m.fl.

 

Dock rekommenderar jag starkt att du gör som de flesta andra här, och kör på Official FTW.

 

Men fatta, meningen med spelet är ju f*n att lvla och att köra instances med andra spelare, inte gå runt i lvl 20000 och leka gud
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Jodå, skaru köra wow så är det official som gäller.

 

Commandsen beror helt på vilket repack du kör med.

Världar är inte lätta att bygga. Du måste kunna det mesta med XYZ koordinater m.fl.

 

Dock rekommenderar jag starkt att du gör som de flesta andra här, och kör på Official FTW.

 

vi sätter poäng.

1. man kan kolla in sina drömrustningar utan att spela bort hela j*vla livet.(+ 3 poäng till privat servern.)

2. man kan gör egna instanncer, quester, fiender , världar och vapen(+ 5 poäng till privat servern.)

3. man kan se vilka fiender som e starkas t.e.x ragnaros vs onyxia o.s.v(+ 1 poäng till privat servern.

4. det vanliga e så j*vla dyrt medans privat servern e gratis. (+ 3 poäng till privat server

5. på privat server kan man få in kompisar, men det e så j*vla segt, medans det vanliga alltid e ONLINE. där e mot kryllar det av noobs som demonmaster och sånna. (+2 till privat server men - 1 för att det e så svårt att få in folck, det vanliga får + 6 för att det altid e online, men - 1 för att det e så många noobs.)

 

ställningen är än så länge 10 till privat server och 5 till det officiela.

 

6. privat servar är väldigt bugiga, det officiela var det men alla GMs fixar det.(- 3 till privat server och + 4 till det officiella.

7. på privat serverkan man vara i hyjal och allt det utan att bli banned men det blir man på det vanliga.(+ 5 till privat server och - 1 till det vanliga.

resultatet blev:

12-8 till privat server!!

pwned!

 

 

 

 

det blen et långt j*vla meddelande... :huh:

Redigerat av Zelzahim
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men det stämmer men vrf spela wow när det finns en annan hög med spel som också är mmorpg spel som tex. Flyff, CorumOnline osv....

eller Guild Wars som bara kostar att köpa..

 

Men igentligen så är det mycket roligare att spela på vanliga spelet alltså inte privat server...

för att det finns inga buggar osv och om man vill spela vanligt utan att betala så gå in på www.worldofwarcraft.com och ta test verisionen så kan du spela i 7-dagar tror ja´g det är...

men sen är det ju bara att göra ett nytt acc iofs så kommer man inte högre en max lvl 15 typ men...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Jodå, skaru köra wow så är det official som gäller.

 

Commandsen beror helt på vilket repack du kör med.

Världar är inte lätta att bygga. Du måste kunna det mesta med XYZ koordinater m.fl.

 

Dock rekommenderar jag starkt att du gör som de flesta andra här, och kör på Official FTW.

 

1: Du spelar ensam på privatserver, det är det värsta så 100000- för privatserver

2:Wow är faktist inte dyrt, 100kr i månaden är inte mycket, ät inte mcdonalds 7gånger i veckan och godis så går det bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jodå, skaru köra wow så är det official som gäller.

 

Commandsen beror helt på vilket repack du kör med.

Världar är inte lätta att bygga. Du måste kunna det mesta med XYZ koordinater m.fl.

 

Dock rekommenderar jag starkt att du gör som de flesta andra här, och kör på Official FTW.

 

*host* "vi" *host*

 

1. wow-europe.com > high lvl armor sets.

2. Hur kul kan det vara att göra egna quester?

3. Vad är kul med det >_>?

4. 100 kr i månaden är inte dyrt.

5. lol, Man kan ju "få" in kompisar på vanliga servrar också, duh.

6. Exakt, buggiga laggiga allting.

7. Vad är en hyjal?

Redigerat av Karamba
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men det stämmer men vrf spela wow när det finns en annan hög med spel som också är mmorpg spel som tex. Flyff, CorumOnline osv....

eller Guild Wars som bara kostar att köpa..

 

Men igentligen så är det mycket roligare att spela på vanliga spelet alltså inte privat server...

för att det finns inga buggar osv och om man vill spela vanligt utan att betala så gå in på www.worldofwarcraft.com och ta test verisionen så kan du spela i 7-dagar tror ja´g det är...

men sen är det ju bara att göra ett nytt acc iofs så kommer man inte högre en max lvl 15 typ men...

 

flyff och guild wars suger ju...

men jag spelar den vanliga:P

båda e ju roliga, tror jag men det vanliga vet jag att det e........

iallafall, jag spelade flyff men tröttnade efter 5 minuter...

 

och hyjal e föresten ett grymt ställe men det e inte öppnat än,

blizzard bannar en om man lyckas buga sig in där.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...