Sashra Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 (redigerat) Hejsan gott fok! Tänkte bidra med lite crackade (gratis) bottar till Tibia, och lite annat smaskigt. TibiaBot NG 4.3.2 (Cracked) BlackD tools 9.4 (Cracked) AimOwnage (TILL OT!) MULTI-ip changer*1 (För att spela OT) Tibia MC (Multi Client, Du kan ha uppe flera Tibiafönster samtidigt) *1 När du ska använda Tibia MC ska du lägga in Tibia_MC_(By_Pskonejott).exe i din Tibiamapp. Starta hädanefter Tibia med hjälp av den filen så kommer du att kunna ha uppe så många Clients som önskas Resten av programen är bara att öppna Readme.txt som medkommer i de flesta program åvan. Lycka till med fusken, om ni har något problem, kontakta mig på [email protected] tibia fusk cheat Redigerat 20 Mars 2007 av Boffaroffe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 Värdelös scam vill dock påpeka att om man vill ha mc så kan man bara ånda lite i hexkoderna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sashra Skrivet 18 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 Värdelös scam vill dock påpeka att om man vill ha mc så kan man bara ånda lite i hexkoderna Inte för att jag bryr mig om din åsikt, men vartifrån har du fått att det jag har lagt upp inte skulle vara det jag har uppgett att det är?Ingen har ens tankat någon fil så du har ingen som helst aning om vad filerna innehåller. Ta ditt whinande nånstanns långt bort härifrån, det är ute att vara gnällare när man passerar årskurs 3... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 (redigerat) Oj oj oj, Sashra, undra om han kan vara 16 år? nää... bye Och någon level 185 legend skulle nog inte bara ge ut sin msn public och sånt noobigt som du gör >,> Redigerat 18 Mars 2007 av Rullis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 Det bryter mot svensk lag att sprida virus på internet. Var glad att vi inte kontaktar din internetleverantör. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg