Str4ndB3rg Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Skrivet 18 Mars 2007 Ni vet på BF2 så kan man låsa upp nya vapen. :P Jag har 3 saker jag undrar bara. 1.På listan där man kan se hur många man har dödat och sånt där finns det en pokal är det ens rank? 2.Hur många ska man döda för å få ett nytt vapen?Eller hur mycket rank? Jag vet att man ska köra med samma vapen för låsa upp en uppgradering till vapnet. 3.Hinner man låsa upp ett vapen på 10 min typ mot bottar? Gärna svar fort. Citera
Soad_token Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Skrivet 18 Mars 2007 Lättast är att kolla sina stats på bf2s sök i rutan uppe i vänstra hörnet. Och sen va det gäller att låsa upp vapen tror jag du måste spela online för att det ska funka. Och du får låsa upp nya när du går upp i rank...kolla bf2s för att se hur myvket mer du behöver för att gå upp i rank Soad_token Citera
Str4ndB3rg Skrivet 18 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 18 Mars 2007 Jag fatta inte så mycket men jag fattar att det måste vara en rank server. 1 2 3 vill jag ha en bra förklaring exakt man kan få 20 fm om jag lyckas å skicka dom till den som har en bra förklaring. Citera
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Skrivet 19 Mars 2007 1. Du menar väll pokalen i spelet? Den visar din poäng som du får för assists, personer du dödar, sjukvårdspoäng och mm. 2. Du kan låsa upp ett viss antal vapen när du blivir rankad. Det första vapnet kan man låsa upp när man blivit Lance Corpora (3:e graden)l. Sen kan du låsa upp ett nytt vapen för varje rank du får upp till Master Sergeant (8:e graden). Tj du kan ju titta mer på det här. 3.Det beror på hur snabb du är på att få in poängen. Ju snabbare och mer poäng du sammlar ju bättre rank får du. Men vad du behöver för poäng för nästa rank står på hemsidan jag länkade. Citera
Soad_token Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Skrivet 19 Mars 2007 Om du skriver in ditt nick här kan jag ge dig en direkt länk till dina nuvarade stats, hur länge det dröjer till alla medaljer och nya "grader" med din nuvarade spel takt...detta förutsatt att du inte själv söker på sidan som jag tidigare länkade...och länkar här igen--->http://www.bf2s.com<--- Soad_token Citera
Str4ndB3rg Skrivet 19 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 19 Mars 2007 Jag har inte fixat så att jag kan lira oline. Men jag ska köpa hela BF2 men jag spelar demot nu. Citera
Soad_token Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Skrivet 21 Mars 2007 Ok, det är bra för det är ett riktigt bra spel. Man kan också kolla hur myket poäng man behöver för olika saker utan att ha ett konto....bara så att du vet :P Soad_token Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.