Sapprion Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 Hej alla ni som gillar ground pokemon kan skriva här. Vi tänkte göra en Grupp där alla som gillar Ground pokemon får varar med vill du varar med skriv här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 Hej alla ni som gillar ground pokemon kan skriva här. Vi tänkte göra en Grupp där alla som gillar Ground pokemon får varar med vill du varar med skriv här. Jag vill vara med haha :D:D Love GROUND !! Dom äger! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sapprion Skrivet 18 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 Visst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 E de ingen annan som gillar ground? =( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maidenbooster Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 JAG GILLAR GROUND!GROUDON ÄR MIN DAVORIT POKEMON! :wub: :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Go MAiden_booster!! Groudon e gryum lr hur!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
max95 Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Ground äääääääger!!!!! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Sapprion, Då e vi 5, Du,jag,JoJehammarsten,Max95 och maidenbooster..!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenFlygon Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 Jag älskar cubone(stavning) Och marowak :wub: ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 Nu e vi 6 st sapprion, be alla skicka FM till dig då, !! Ground e mega bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swooper Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 Jag älskar Sandslash och Marowak. På vilket spel finns Sapprion med? (känner mig föråldrad) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Jag älskar Sandslash och Marowak. På vilket spel finns Sapprion med? (känner mig föråldrad) Sapprion är ingen pokémon utan en medlem här på fuska.=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg