fuska2000 Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 Om man kollar på www.youtube.com och sen emerald (pkmn) då kommer det upp typ så här som ett vandligt spel typ emerald men det är andra texter oxh lite förändringar i världen hur gör man en sån sak på datorn!? på något sätt måste det väll gå Alltså jag undrar HUR GÖR MAN SITT EGET POKEMON SPEL!?!?! :o för det skulle vara kul att göra :D :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 jag vet inte vad skiten är programmerad med annars får du ju helt enkelt programmera om spelet själv om du vill det i typ C++ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuska2000 Skrivet 20 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 vadå ks jag ladda ner spelet på datorn och sen göra om det eller? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 Jag vet inte =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sharkman Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 (redigerat) Du kanske kan ladda ner det på [CENSUR] Redigerat 2 April 2007 av Boffaroffe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg