TheUnnamed Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 Så fort jag försöker spela spel på datorn eller startar vissa program så får jag detta medelande: Efter det så startas datorn om eller fastnar så man måste starta om den. Ibland händer det också att man kan fortsätta vara på datorn men den går extremt långsamt. Tacksam för alla svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 som det står så har inte Grafikkortet tillräckligt med energi=El alltså du behöver ett bättre nätaggregat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 19 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 som det står så har inte Grafikkortet tillräckligt med energi=El alltså du behöver ett bättre nätaggregat. Och vad är nätaggregat? Och hur får man det bättre? Och en 3:e fråga det har ju funkat förut. varför behöver den plötsligt mer el nU? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 Kan vara glapp i en kontakt om du inte har bytt grafikkortet nyligen...annars skulle jag sattasa på det första förslaget. Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 19 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 Kan vara glapp i en kontakt om du inte har bytt grafikkortet nyligen...annars skulle jag sattasa på det första förslaget. Soad_token Tack! Ska kolla upp det där med glappet. Angående om jag bytt grafikkort nyligen så var det en pruduktionsfel på vårat första grafikkort så vi fick byta det. Men det var dock för över 6 månader sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 vad ahr du för gfx kort och nätaggregat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 23 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 Problemet är löst. Ringde till DELL support och de skickade ett nytt grafikkort och det funkar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 Okej vad bra. Annars hade jag också frågat om nätaggregatet. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOwner Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 Okej vad bra. Annars hade jag också frågat om nätaggregatet. :) Ofta man heter ¨Nörden¨ man vill väl inte bli kallad nörd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 spela roll, han får la heta vad han vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOwner Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 spela roll, han får la heta vad han vill ja men det blir lite skumt.. hade jag hetat så hade jag ju bara blivit retad för det.. men men han får göra som han vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 Men kolla på ditt eget namn TheOwner, hur bra e det? Ägaren.. Självgod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.