Rhino Skrivet 6 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2012 Fem års gammal tråd! 'Sicken bump! Bästa är nog Minecraft pga allt man kan göra.. Sämsta är nog ''Röj''.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shijune Skrivet 7 Juni 2021 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2021 Det konstigaste spelet spelade jag hos en kompis, Skattkammar Planeten världens tönt spel (till ps1). :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RogerLundin Skrivet 26 Juli 2023 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2023 Jag tycker att God of War är det bästa spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SorenMads9 Skrivet 4 Augusti 2023 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2023 För mig är det bästa spelet ett svårt val eftersom det finns så många olika spel som jag älskar så mycket. Ett av mina bästa spel är - Grand Theft Auto V, som har en mängd olika uppdrag, utforskning och andra aktiviteter som gör det till ett underhållande spel. Det värsta spelet jag spelat skulle förmodligen vara Flappy Bird, det kändes frustrerande att spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJeppePonken93 Skrivet 5 Augusti 2023 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2023 (redigerat) 2 av dom sämsta spelen jag spelat är Watchdogs allt går bara ut på att hacka inte ens när du blir jagad av fiender kan du skjuta från bilen utan du måste hacka rödljusen och grejer när du kör nä sämre spel får man spela när jag väl lyckades klara av det efter många arga timmar så sa jag till mig själv aldrig mer struntar i om det kommer en tvåa inte värt. Sen har vi Mafia 2 också riktigt dåligt skulle kunna göra en hel lista på saker som inte är bra men jag tar den korta versionen spelet ska vara öppen värld absolut men staden är liten och det finns ingenting att göra förutom storyn i spelet du kan köpa lite kläder vapen hitta lite gömda saker och ta en bärs i ditt hus men det är allt spelet i princip tvingar dig att fortsätta storyn du kan inte bestämma själv och det finns inga sido uppdrag visst jag förväntar mig inte gta men snälla nån ska ni göra ett open world se till att göra det bra. bästa spelet jag spelat Sleeping dogs gillar man kung fu lite jackie chan stuk köp det så värt Redigerat 5 Augusti 2023 av MrJeppePonken93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
matewmaclaine79 Skrivet 8 Augusti 2023 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2023 Roligast: bananna på pyjamas! Värsta: rock papar sax! Konstigaste: Schack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FrodeLarsson Skrivet 10 Augusti 2023 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2023 bäst är GOD of War 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerholmgren Skrivet 14 Augusti 2023 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2023 grymmaste spelet jag har spelat : Bananas in Pyjamas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.