son-johan Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Jag fick golden sun the lost age idag så jag har inte kommit så långt, jag yrar mest omkring och vet inte vart man sak i början. En fråga: hur får man dendär elddjinen som kan göra pound, han hoppar bara iväg hela tiden. Jag tror han inte kan hoppa så mycket mer nu eftersom jag e i slutet av stället men jag kan inte få honom. Han har hoppat över två pelare(en som han kan göra pound på och en som går sönder efter andra hoppet). Sen skulle jag järna villja veta vart jag ska nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 du ska innan han ser dig, göra pound på den första pelaren han komma hoppa på, sen visa dig för honom och han kan inte smita, sen bara går du fram till honom och klickar på a-knappen ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 och gör dina bästa attacker annars smiter han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 27 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 (redigerat) Behöver hjälp igen Fråga 1: Vart ska man efter man har tagit tillbaka den där black orb från statyn i kibombo Fråga 2: Hur får man venusdjinen i den statyn Fråga 3: Hur får man eld djinen som är inburad i ett hus i Madra Fråga 4: Ska man laga skeppet helt(har bara dendär konstiga stenen kvar) i alhafra, dom sa ju typ att vi skulle sticka där ifrån. Fråga 5: Vart får man lift Skulle villja ha svar ganska fort för jag ska åka bort snart Redigerat 27 Februari 2004 av son-johan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Behöver hjälp igen Fråga 1: Vart ska man efter man har tagit tillbaka den där black orb från statyn i kibombo Fråga 2: Hur får man venusdjinen i den statyn Fråga 3: Hur får man eld djinen som är inburad i ett hus i Madra Fråga 4: Ska man laga skeppet helt(har bara dendär konstiga stenen kvar) i alhafra, dom sa ju typ att vi skulle sticka där ifrån. Fråga 5: Vart får man lift Skulle villja ha svar ganska fort för jag ska åka bort snart Svar 1.Du ska till Dehakan Palace där det finns en båt. Svar 2.du ska genom på nått sätt. Svar 3.Du ska plocka en grön svamp eller nån röd svamp som finns vid Gondowan Cliffs. Svar 4.Japp fast inte än för då måste du ha nån spräng psy energi. Svar 5.Man får inte lift läs *Svar 1* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 27 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 (redigerat) På svar 1 menar du dehkan plateau och båten som ligger utanför där? Ny fråga 1: Vart kommer man med båten Ny fråga 2: Kan du säga några venus och eld djins i närheten av där jag är eller där jag har varit(har nämligen bara två av de vardera) Ny fråga 3: Vart ligger gondowan cliffs Ny fråga 4: Ska man gå ner i dendär stegen som kommer fram inuti statyn i kibombo och klara den utmaningen än eller ska jag göra det senare Redigerat 27 Februari 2004 av son-johan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 4.Mna måste ha klarat kimbombo för att komma till gondowan cliffs.man behöver iten klara det men man ska till gondown cliffs efeter det iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 27 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 (redigerat) Men jag vill ha svar på mina andra frågor också Redigerat 27 Februari 2004 av son-johan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 men hur kommer man till gondowan cliffs det är där det finns en hund som säger dig here dig here Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 27 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Jag har redan klarat det och kibombo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Jag har redan klarat det och kibombo ja men där är gondowan Cliffs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 27 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Jo jag kom på det nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg