Hoppa till innehåll

Golden Sun The Lost Age


son-johan

Rekommendera inlägg

Jag fick golden sun the lost age idag så jag har inte kommit så långt, jag yrar mest omkring och vet inte vart man sak i början. En fråga: hur får man dendär elddjinen som kan göra pound, han hoppar bara iväg hela tiden. Jag tror han inte kan hoppa så mycket mer nu eftersom jag e i slutet av stället men jag kan inte få honom. Han har hoppat över två pelare(en som han kan göra pound på och en som går sönder efter andra hoppet). Sen skulle jag järna villja veta vart jag ska nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Behöver hjälp igen

 

Fråga 1: Vart ska man efter man har tagit tillbaka den där black orb från statyn i kibombo

 

Fråga 2: Hur får man venusdjinen i den statyn

 

Fråga 3: Hur får man eld djinen som är inburad i ett hus i Madra

 

Fråga 4: Ska man laga skeppet helt(har bara dendär konstiga stenen kvar) i alhafra, dom sa ju typ att vi skulle sticka där ifrån.

 

Fråga 5: Vart får man lift

 

Skulle villja ha svar ganska fort för jag ska åka bort snart

Redigerat av son-johan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Behöver hjälp igen

 

Fråga 1: Vart ska man efter man har tagit tillbaka den där black orb från statyn i kibombo

 

Fråga 2: Hur får man venusdjinen i den statyn

 

Fråga 3: Hur får man eld djinen som är inburad i ett hus i Madra

 

Fråga 4: Ska man laga skeppet helt(har bara dendär konstiga stenen kvar) i alhafra, dom sa ju typ att vi skulle sticka där ifrån.

 

Fråga 5: Vart får man lift

 

Skulle villja ha svar ganska fort för jag ska åka bort snart

Svar 1.Du ska till Dehakan Palace där det finns en båt.

 

Svar 2.du ska genom på nått sätt.

 

Svar 3.Du ska plocka en grön svamp eller nån röd svamp som finns vid Gondowan Cliffs.

 

Svar 4.Japp fast inte än för då måste du ha nån spräng psy energi.

 

Svar 5.Man får inte lift läs *Svar 1*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På svar 1 menar du dehkan plateau och båten som ligger utanför där?

Ny fråga 1: Vart kommer man med båten

Ny fråga 2: Kan du säga några venus och eld djins i närheten av där jag är eller där jag har varit(har nämligen bara två av de vardera)

Ny fråga 3: Vart ligger gondowan cliffs

Ny fråga 4: Ska man gå ner i dendär stegen som kommer fram inuti statyn i kibombo och klara den utmaningen än eller ska jag göra det senare

Redigerat av son-johan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...