klas-emil Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 hur länge är föremålet/pengarna i brevlådan efter avslutad aktion? en kompis säger 3 dagar, men jag fick en veckas dataförbud så jag är rädd att jag förlorar staven eller pengarnar jag bjöd. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 Om du fick en veckas datorförbud, vad gör du vid datorn då ? =D Tror det är tre dagar på auktionsgrejer, och 30 på saker från andra spelare =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klas-emil Skrivet 20 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 är i skolan (får ej spela hemma) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 men vf försvinner det sen? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 då får jag nog skynda mig :o la in några grejer & jag har inte orkat hemta dom när dom kom sen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg