CrazyBarrie Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 Ja som sakt finns det program för att göra 3d us människor osv i?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 Det finns ju Blender, men det är otroligt svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 22 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 ok men jag vet att det funnits något program som var vädligt lätt men kommer inte ihåg vad det heter :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 3d program. Kan du säga lite mer vad du menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 23 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 3d program. Kan du säga lite mer vad du menar? jag menar att man tex kan göra en gubbe i 3d sen så kan man lägga in den i programmering kod osv.men sen också att man ska kunna göra typ natur osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 Lätt 3D modellerings program? Sök på google eller nåt. Jag känner inte till nåt enkelt 3D program. Blender är i alla fall gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 23 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 Lätt 3D modellerings program? Sök på google eller nåt. Jag känner inte till nåt enkelt 3D program. Blender är i alla fall gratis. ja jag testade blender det var ganska svårt men jag har testat google... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rotab Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 3D studio max.. (3dsmax) http://animate.se en svensk community för just 3dsmax.. Det inget 3D-modell-program som du lär dig på en kvart, inte heller något som ska göra 3D-modeller av en bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 25 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 vad är det da?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rotab Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 eehh.. va? Ett program där man gör modeller och animerar? då heter det f.ö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 25 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 eehh.. va? Ett program där man gör modeller och animerar? då heter det f.ö. jag hittade ett softimage as populärt dom har gjort hl 2 i det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 http://www.highend3d.com/maya/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.