fishmaster Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 Varför skulle man få diskriminera folk för att de är en majoritet? Så j*vla idiotiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 Jag tycker det är lite så att eftersom några tycker att svarta inte är lika mycket värda som vita så blir det så att man kan få böta om man kallar svarta dumma saker och ingenting händer om man säger något dumt till en vit. Jag tycker det är orättvist!!! Det är minst lika olagligt även om det inte är Sahlin-PK att straffas för det. Jag tycker det är lite så att eftersom några tycker att svarta inte är lika mycket värda som vita så blir det så att man kan få böta om man kallar svarta dumma saker och ingenting händer om man säger något dumt till en vit. Jag tycker det är orättvist!!! De är en minoritet, det är därför.Men jag håller med! Hah! Du har ingen rätt att trakassera/diskriminera någon för att de är en majoritet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 Sa jag att jag tyckte om den lagen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 (redigerat) Det finns ingen lag som tillåter det, det är snarare en sed som (tyvärr) inrotats; att inte ta upp kränkningar av majoriteten. Redigerat 2 Juni 2008 av Perisoreus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.