Gäst mithril Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 här kan ni skriva rs sagor och rs skämt som typ handlar om noobar här är en som jag kom på: det var en gång för länge länge sedan 2 ridare som var i runescape de var fattiga och visste inte hur de skulle tjäna pengar men en dag kom en riddare med värdefulla saker han hette mithril str de välkomna honom och han fick sova över där men de fattiga 2 riddaren när mithril str sov försökte de ta hans saker när de hade smitit därifrån vaknade mithril str och sprang efter de han tog upp sitt abbysal whip och dödade de 2 n00barna på 2 slag xD. lycklig slut! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 bra saga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 bra saga tackar skriv gärna en själv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Försök använda punkt, utan punkt är det extremt oläsligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 *host*lame?*host* vem sitter och hittar på kassa RS skämt egentligen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Försök använda punkt, utan punkt är det extremt oläsligt orkar inte med punkter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hoppah Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Försök använda punkt, utan punkt är det extremt oläsligt då orkar jag inte läsa historien. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Novacaine Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 ...sen kom sweaper006 och sa att man ska visst använda punkt =O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 ...sen kom sweaper006 och sa att man ska visst använda punkt =O hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 *host*lame?*host* vem sitter och hittar på kassa RS skämt egentligen? jagex själva. Läser du inte Postbag from the Hedge, unge pojk!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spelforum Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Det var en gång en n00b..Som var..Jag...Och jag var nybörjare..Lättlurad...Blev lurad till wildy...Med mina 15 mille...Visste inte att man kunde tappa sina pengar där..Och *Plopp* så sög spelet.....*Snipp snapp slut så var det spelet sjukt..* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 oooookkkkk.......har det hänt dej eller?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg