Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Hej alla!

Jag har ett jättestort problem!

Jag är i vattentemplet och har kommit till ett rum som de är 2 våningar i typ och sen allra nederst är de skullfiskar.Vad ska jag göra?Jag har sett att man ska grappa tag i handtag och jag har gått in genom 1 dörr där man ska ha typ dom här tunga skorna för de är såna där blå saker som man typ ska åka upp i men jag vet inte hur man sätter på dom blå sakerna... :wub:

Redigerat av ZeldaEpona
Skrivet

Hej alla!

Jag har ett jättestort problem!

Jag är i vattentemplet och har kommit till ett rum som de är 2 våningar i typ och sen allra nederst är de skullfiskar.Vad ska jag göra?Jag har sett att man ska grappa tag i handtag och jag har gått in genom 1 dörr där man ska ha typ dom här tunga skorna för de är såna där blå saker som man typ ska åka upp i men jag vet inte hur man "sätter på dom"SNÄLLA HJÄLP ALLA GULLISAR DÄRUTE! :wub:

Man använder dom som vilket föremål som helst, tryck minus och sätt skorna på B eller någon annan knapp och sen bara tryck på knappen.
Skrivet

Förlåt,men jag fattar inte alls vad du menar..vadå minus?de går ju inte sätta skorna på B asså jag har gamecube

Tryck på start och tryck på skorna e de så svårt <_<

Skrivet

Men jag har ju satt på mej skorna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men jag fattar inte hur dom där blåa sakerna ska bli´"magnetiska"

Du behöver då hjälp med allt.. du letar upp en knapp och trycker på den.
  • Skapa ny...