ZeldaEpona Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 (redigerat) Hej alla! Jag har ett jättestort problem! Jag är i vattentemplet och har kommit till ett rum som de är 2 våningar i typ och sen allra nederst är de skullfiskar.Vad ska jag göra?Jag har sett att man ska grappa tag i handtag och jag har gått in genom 1 dörr där man ska ha typ dom här tunga skorna för de är såna där blå saker som man typ ska åka upp i men jag vet inte hur man sätter på dom blå sakerna... :wub: Redigerat 24 Mars 2007 av ZeldaEpona Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Hej alla! Jag har ett jättestort problem! Jag är i vattentemplet och har kommit till ett rum som de är 2 våningar i typ och sen allra nederst är de skullfiskar.Vad ska jag göra?Jag har sett att man ska grappa tag i handtag och jag har gått in genom 1 dörr där man ska ha typ dom här tunga skorna för de är såna där blå saker som man typ ska åka upp i men jag vet inte hur man "sätter på dom"SNÄLLA HJÄLP ALLA GULLISAR DÄRUTE! :wub: Man använder dom som vilket föremål som helst, tryck minus och sätt skorna på B eller någon annan knapp och sen bara tryck på knappen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeldaEpona Skrivet 22 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 Förlåt,men jag fattar inte alls vad du menar..vadå minus?de går ju inte sätta skorna på B asså jag har gamecube Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MicKe_ZC95 Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 Förlåt,men jag fattar inte alls vad du menar..vadå minus?de går ju inte sätta skorna på B asså jag har gamecube Tryck på start och tryck på skorna e de så svårt <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeldaEpona Skrivet 23 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 Men jag har ju satt på mej skorna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men jag fattar inte hur dom där blåa sakerna ska bli´"magnetiska" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 Men jag har ju satt på mej skorna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men jag fattar inte hur dom där blåa sakerna ska bli´"magnetiska" Du behöver då hjälp med allt.. du letar upp en knapp och trycker på den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeldaEpona Skrivet 24 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 e de den där guld knappen med nåt rött i mitten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg