:Fuskaren: Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Skrivet 21 Mars 2007 hej vet nån vad åldersgränsen på atv,fyrhjuliingar, är. jag funderar på att skaffa en 110 cc eller 150cc och undrar hur gammal man måste vara Citera
Avregistrerad Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Skrivet 22 Mars 2007 Man måste vara född! Tror det är så. Men du får endast köra på inhägnat område på en crossbana. Säger inget säkert, men tror det är så. Däremot finns det ju att köpa vägregistrerade. Men där gäller körkort tror jag. Citera
Gäst OneDream Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Skrivet 22 Mars 2007 (redigerat) 18 år och körkort.. tror jag.. :). (Om du vill ha en atv) Man måste vara född! Tror det är så. Men du får endast köra på inhägnat område på en crossbana. Säger inget säkert, men tror det är så. Däremot finns det ju att köpa vägregistrerade. Men där gäller körkort tror jag. Ja.. 18 år minst :) Tror det är en gräns på 7-8 år typ på en crossbana.. Redigerat 22 Mars 2007 av OneDream Citera
Avregistrerad Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Skrivet 22 Mars 2007 (redigerat) ok. Alltid lär man sig något nytt :) Är det inte när man är 6 år man får börja tävla? Redigerat 22 Mars 2007 av Avregistrerad Citera
:Fuskaren: Skrivet 22 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 22 Mars 2007 ok men vet nån nåt bra ställe man kan köpa fyrhjulingar till ett bra pris? Citera
Gäst OneDream Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Skrivet 23 Mars 2007 Jag har kanske bara dom affärerna i edsbyn. Men i kjells och MopedShoppen i edsbyn är bra! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.