sajmon Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Skrivet 22 Mars 2007 Kan man fixa så att man kan ha lösenord på sina mappar som ligger på skrivbordet? Citera
Gäst Krille 34 Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Skrivet 22 Mars 2007 Kan man fixa så att man kan ha lösenord på sina mappar som ligger på skrivbordet? Finns ett antal olika program att använda. Själv använder jag lock Folder XP Citera
Noiseless Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Skrivet 22 Mars 2007 Kan man fixa så att man kan ha lösenord på sina mappar som ligger på skrivbordet? Jag vet inte om detta går med mappar på skrivbordet, men annars så höger klickar du på mappen, sen krypterar du mappen. Citera
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Skrivet 23 Mars 2007 Lockfolder, den döljer mapparna så ingen kan hitta dom. Självklart kan bara du komma åt dom om du låser upp dem med programmet. Vill du ha hela eller är intresserad, kontakta mig för jag använder det programet. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.