SlimShady Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 Jag har F-secure på datorn sen jag har ominstallerat burken. Men det är så att jag vet inte hur jag ska starta virus sökningen, för när jag klickar på "starta f-secure 2007", så händer det inget... Va ska man göra då da?? :huh: Gör programmet av sig själv, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst trunks_ Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 Fsecure är dött. Skafa NOD32 eller vad de nu heter. Eller en av världens bästa atni-virus och spyware/adwear .. NORTON INTERNET SECURITY :D SJÄLV KÖPTE JAG Norton, men använder inget anti .. de tar 5 min extra att starta datorn och den tillåter mej inte göra någonting. Men det positiva att den känner igen många virus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 24 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 Jag vill inte ha Norton det suger... <_< Jag känner till Nod32 men det var ju f-secure jag fick när vi ominstallerade datorn...VAD ska jag göra?????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 Vet du inte vad du ska göra så bör du ringa till dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 (redigerat) Om du ska starta en vanlig virus sökningen av datorn ska du bara dubbelklicka på F-Secure symbolen nere i högra hörnet -> Gå in på Virus- och spionskydd -> Sök igenom datorn... -> Sen väljer du utför fullständig datorkontroll. Så är det åtminstone på det F-Secure jag använder. :D Redigerat 24 Mars 2007 av Mars Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 31 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Men fatta!!!!!!! När jag klickar på "öppna f-secure 2007" så händer det inget. jag får inte upp den rutan!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.