ELF Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 (redigerat) Jag vet inte vad det är för fel, men MSN har börjar hänga sig... Varför det står Live i rubriken är pga att jag trodde det bara var det, men nu när jag testade att nergradera till 7.5 igen så hänger sig även det... Vi uppdaterade nyss till Live. Det har funkat tidigare när vi haft det. Jag kan inte komma på något annat än att något stör i registret... Skulle vara glad för svar snart... Redigerat 23 Mars 2007 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 ladda ner registry cleaner och korrigera alla fel (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 23 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 Gjorde det nu med msn avinstallerat. Men det fixade det inte (använde ccleaner som kussen reckomenderade)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.