Zanter Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Skrivet 23 Mars 2007 Hur kommer man till mini bossen i Öken templet :medieval:
Yoan Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Skrivet 23 Mars 2007 Hur kommer man till mini bossen i Öken templet :medieval: Jag har för mej att det inte finns en i Ökentemplet.
Blitzcat Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Skrivet 24 Mars 2007 Jo, det finns det, om du har klarat alla spöken, kommit in i det stora runda rummet, så ska du gå till rummet till höger, då kommer du till ett annat stort rum, med en hög pelare. Hoppa ner, skruva dig upp en våning, hämta nyckeln, skruva dig ner så långt det går, gå in i rummet, döda 3 skelett (Med bombarrows), gå igenom den tröga "korridoren" med alla insekter som hoppar på en. Sen så går du in i bossrummet. Hur man dödar bossen, det första du ska göra är att gå fram och hugga en av trådarna, då så börjar ett svärd att sväva. Transformera till varg och hoppa på spöket. Transformara dig sen till människa och skjut pil på honom när han är stilla i luften, då kommer han cirkulera runt dig snabbt och stanna precis framför dig, då skjuter du honom igen. Upprepa 3-4 gånger så har du Spinnern. ! :cool:
Zanter Skrivet 24 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 24 Mars 2007 Underbart, Tack :D Men jag har ju inte klarat alla spöken hittar dom inte :cry: Jag har lukten och har klarat två av de 4 spökena men de går ju inte hgitta dom två andra :ph34r:
Blitzcat Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Skrivet 24 Mars 2007 Aha. Du, duvet i den där korridoren, med alla småskellet och två stora skellet, där så kan du sniffa dig till en liten hake, dra i den så öppnas en vägg, och där är ett spöke, det sista hittar du när du drar upp en sån här stoor sak från marken med en hake i ett sånt där stort ökenrum. Då ska du ställa dig under den i mitten, då så kommer den inte landa på dig. Hoppa övr till rummet och du kommer att bemötas av 4 spöken, varav ett äkta. När de cirkulerar runt dig så ska du försöka ha så bra vy över alla 4 som möjligt samtidigt. Tillslut kommer ett att bli sådär lila, när det ska attakera dig, hoppa på det och spamma A och upprepa två gånger, så haru honom. Sen är det bara att följa anvisningarna som jag skrev i mitt förra inlägg :D
Zanter Skrivet 24 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 24 Mars 2007 Creature, Du är ju bara så Kung asså :D Lätt bäst på Zelda på fuska.se
Rekommendera inlägg