Hoppa till innehåll

Alla Bellman Skämt Här!


Rullis
 Dela

Rekommendera inlägg

Börjar med ett :

 

Det var en gång en ryss , en finsk och Bellman.

 

Dom va fast i en öde ö. Plötsligt kom en flaska med en ande i. Dom fick önska sig vad dom ville. Ryssen ville åka hem , shooop så var han hemma. Finsken ville också hem , shoop så var han borta. Bellman längtade tillbaka till sina kompisar , shooop så kom alla tillbaka

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En engelsman, en tysk och Bellman skulle tävla om vem som hade den längsta flaggstången.

- Min flaggstång är så hög att om man kastar en blomma från toppen, så hinner den vissna innan den kommer ner, sa engelsman.

- Min flaggstång är så hög att om man kastar ett äpple från toppen så hinner det ruttna innan det kommer ner, sa tysken.

- Äsch, se Bellman, det var inget. Min flaggstång är så hög att om man kastar en baby från toppen så hinner den bli en gammal gubbe innan den kommer ner!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var en gång bellman en tysk och en dansk dom skulle tävla vem som hade den längsta flagstågen då sak tysken: Min flaggstång är så hög att den nåt till molnen.Sen sa dansken: Min flaggstång är så hög att den når over molnen.Då sa bellman: Det var väl inget min flagg stång är så hög att den petar gud i arslet

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En engelsman, en tysk och Bellman skulle tävla om vem som hade den längsta flaggstången.

- Min flaggstång är så hög att om man kastar en blomma från toppen, så hinner den vissna innan den kommer ner, sa engelsman.

- Min flaggstång är så hög att om man kastar ett äpple från toppen så hinner det ruttna innan det kommer ner, sa tysken.

- Äsch, se Bellman, det var inget. Min flaggstång är så hög att om man kastar en baby från toppen så hinner den bli en gammal gubbe innan den kommer ner!

 

Inte rolig...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En engelsman, en tysk och Bellman skulle tävla om vem som hade den längsta flaggstången.

- Min flaggstång är så hög att om man kastar en blomma från toppen, så hinner den vissna innan den kommer ner, sa engelsman.

- Min flaggstång är så hög att om man kastar ett äpple från toppen så hinner det ruttna innan det kommer ner, sa tysken.

- Äsch, se Bellman, det var inget. Min flaggstång är så hög att om man kastar en baby från toppen så hinner den bli en gammal gubbe innan den kommer ner!

 

För mig var den rolig :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst The_Slayer

En engelsman, en tysk och Bellman skulle tävla om vem som hade den längsta flaggstången.

- Min flaggstång är så hög att om man kastar en blomma från toppen, så hinner den vissna innan den kommer ner, sa engelsman.

- Min flaggstång är så hög att om man kastar ett äpple från toppen så hinner det ruttna innan det kommer ner, sa tysken.

- Äsch, se Bellman, det var inget. Min flaggstång är så hög att om man kastar en baby från toppen så hinner den bli en gammal gubbe innan den kommer ner!

 

Och du kan f*n försöka att komma på en själv istället för att kommentera! -.- Redigerat av The_Slayer
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det var en gång en rysk, en tysk och bellman som skulle tävla om vem som kunde kissa längst. rysken började. han kissade 3 meter. tysken kissade 9 meter. sen var det bellmans tur. han kissade så långt att man inte såg vart den kom.

dagen efter så stod det i tidningen att det var översvämning i kina.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var en gång en Rysk och en Tysk och en Bellman.

De skröt om vem som hade skjutit högst.

 

Tysken sa: Jag sköt en fotboll över ett tre vånings hus och fick bronsmedalj.

 

Rysken sa: Jag sköt en fotboll över ett sjuvåningshus och fick silvermedalj.

 

Bellman sa: Jag sköt en tegelsten över en skyskrapa.

 

Tysken och Rysken: Vad fick du då..??

 

Bellman: Ont i foten.

 

(=

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var en gång en tysk en dansk och så Bellman. De skulle testa en magisk pool. et var ingenting i den, men när man hoppade i så skulle man säga vad man ville landa i. Tysken sa:

- Vatten! och så landade han i vattnet. Sen sa dansken:

-ÖL!!!Och så landade han i öl. Sen var det Bellmans tur, men när han hoppade i så råkade han ha klockan på sig, så han sa:

-Skit!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst GaaraOfDesert

Det var en gång en tysk en dansk och så Bellman. De skulle testa en magisk pool. et var ingenting i den, men när man hoppade i så skulle man säga vad man ville landa i. Tysken sa:

- Vatten! och så landade han i vattnet. Sen sa dansken:

-ÖL!!!Och så landade han i öl. Sen var det Bellmans tur, men när han hoppade i så råkade han ha klockan på sig, så han sa:

-Skit!

 

Haha lol!

 

Det var en gång en tysk, rysk och bellman som skulle släppa ner varsin grej från ett flygpan.

Tysken släppte ner ett äpple, Rysken släppte ner en banan och Bellman släppte ner en bomb.

När de kom ner kom ett gråtande barn och sa: Jag fick ett äpple i huvudet.

Sedan kom ett annat gråtande barn och sa: Jag fick en banan i huvudet.

Efter det så kom ett jätte glatt barn som sa: När jag fes så sprängdes min skola!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...