Sapprion Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 Hej alla ni som gillar pokemon vi tänkte starta en grupp men vi behöver pengar alla som vill vara med kan skicka alla sina pengar till mig och skriva här om ni vill vara med :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZorroJonte Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 Jag vill va med!!(o ludvigwallentin oxå :D) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Jag SKA vara med :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZorroJonte Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 hur går det sapprion med grupen??? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sapprion Skrivet 31 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Gruppen har fått stora framsteg men vi behöver fortfarande pengar. Det är SKIT bra att ni skciar pengar så om vi forstätter så här är gruppen snart startad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amuria Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 ja e med :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg