Str4ndB3rg Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 (redigerat) Jag har gjort det en gång. Sen vet jag inte om det går för bilden blir konstig när jag ska skicka in en ny... Redigerat 24 Mars 2007 av Star_Fox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 hur mkt man vill.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 24 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 Okej.Men varför har inlägget anmälts? Granskning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 Svar på frågan: När du vill men anledningen till att det kanske blir konstigt är för att du antingen inte har tryckt på uppdatera-knappen eller så är bilden för stor (över 12 kb) Och varför inlägget har anmälts är för att du inte har lärt dig vart du ska placera dina inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 24 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 Oj jag hade tänkt fel k*k också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 Flyttar till rätt forum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 27 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 För om jag ska byta min visnings bold nu så ändrar jag bara storleken på bilden jah har nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Då trycker du bara på "upptadera" knappen.. Alltså F5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.