cthulhu Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 resistance, motorstorm, skate å assassins creed, skulle köpt drakes fortune igår men de var slut på stället jag skulle handla =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zettan Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 jag har cod 4 och assasins creed än så länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 Lego Star Wars: The Complete Saga NHL 08 SingStar Ska köpa GH3 den 24:e Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 Har nu: NHL 08 Virtua Tennis 3 Assassins Creed och Uncharted : Drakes Fortune. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kratos Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 NHL 08, Uncharted, Motorstorm, Resistance, Assassins Creed, Ratchet and Clank ska köpa Oblivion och nåt begagnat GH snart, orkar inte vänta längre på Rock Band :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2008 Nu har jag... MotorStorm, Resistance: Fall of man, The Simpsons Game, FIFA 08 och Assassins Creed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 Ska köpa på Måndag och då ska jag köpa GH3 och Ratchet And Clank: Tools Of Destuction. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 Får PS3 på Fredag som jag köpte i Söndags... Till den får jag Uncharted och NFS Pro Street. Pro Street verkar rätt boring... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 Köpte PS3 i fredags, har bara Devil May Cry 4. Fyller dock år på söndag, så man får hoppas på något spel då. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 Har Ratchet & Clank: Tools of Destruction och Devil May Cry 4 nu också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Ratchet And Clank: Tools Of Destruction och Guitar Hero 3, vill ha Call Of Duty 4 men får inte köpa för min Pappa. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Motorstorm Resistance: Fall of Man GH3 Assasin Creed Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.