Gäst Kaktus-Killen Skrivet 11 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2007 man kan inte säga att dom inte finns, om det inte är bevisat att du aldrig sett en ande kan vara en anledning till att det är mer sannolikt att de ej existerar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 11 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2007 en ande kanske inte går att se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 man kan inte säga att dom inte finns, om det inte är bevisat Hmm... onödigt att använda quote funktionen där för det hörde inte ihop med mitt inlägg över huvud taget, det bara ditt inlägg sämre och bevisar att du inte läst mitt inlägg. Men anyway, bara för jag inte har sett det betyder inte att det är mer osannolikt att det finns. Det är ju som att säga att du har inte sett Area 51 i värkligheten men du det är sannolikt att det finns. Nu får du ge dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 en ande kanske inte går att se? hur skulle nån alls kunna "veta" att de existerade om denna aldrig sett nån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 Hur kan någon veta att Gud eller Djävulen finns? Inget har ju set någon av de heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 min åsikt är att andar och andra spöken och skit bara är trams jag menar om dem nu fanns vore dem väl bara nått genomskinligt skit som inte kan göra nått, som på vissa filmer ser man spöken och skit "flytta" saker rakt ner i golvet utan att nått är i närheten. jag menar hur lätt är inte det att fakea? tror att alla filmer om spöken är bluff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 Hur kan någon veta att Gud eller Djävulen finns? Inget har ju set någon av de heller. Och hur kan du veta det eftersom du kanske inte har träffat någon person som har sett Gud eller djävulen. Om det nu är någon som har det, vilket jag inte tror.Allt handlar om vad man tror. När du dör så kanske du får veta att det var Hitler som var Gud. Det handlar om vad du tror på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 15 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2007 BTW, spökbilen, kunde inte bilen ha lyckats köra under stängslet, för det svajade ju när polisen kom fram... vad det kan ju ha hänt något före? visst ser vissa filmer fakeade (stavning) ut, men vad ger det att göra en fake film? vissa är säkert sanna, men det blir svårt att tro på saker och ting, när de flesta är fake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 15 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2007 Men hur skulle de kunna vara riktiga, andar skulle inte kunna flytta saker.. det krävs nåt som följer fysikens lagar för att flytta nåt. Spöken ska ju kunna gå igenom saker? Antingen kan de gå igenom väggar, eller kunna flytta saker, inte båda Och jämför inte med vind, det blockeras (och därför flyttar/av) objekt etc. Och vind är bara en förändring i lufttrycket ändå, så kom inte med nåra "vind är osynligt också blabla" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.