Oske Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Har ni hört talas om "Urban Legends"? Det är videos som tar upp det övernaturliga. en är riktigt läskig, särskilt flickan i bilen :o Alla finns på www.jk-cinema.com. Hur vet du att allt var fake? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 Har ni hört talas om "Urban Legends"? Det är videos som tar upp det övernaturliga. en är riktigt läskig, särskilt flickan i bilen :o Alla finns på www.jk-cinema.com. Jag tyckte att den var skitläskig. Tittade dock på hela ändå. Varför kraschade dom med bilen? Var det för att tjejen typ blev...sådär i ansiktet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 Jag tyckte att den var skitläskig. Tittade dock på hela ändå. Varför kraschade dom med bilen? Var det för att tjejen typ blev...sådär i ansiktet? sådär i ansiktet? menar du att hon typ fick nåt sår på kinden elr nåt?Jag vet inte varför dom krascha, kanske blev dom typ störda av det där skriket? Läskigt var det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 19 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 Har ni hört talas om "Urban Legends"? Det är videos som tar upp det övernaturliga. en är riktigt läskig, särskilt flickan i bilen :o Alla finns på www.jk-cinema.com. Och du tror att du kan fastställa det? Knappast. Det bästa med andar är att det inte finns några konkreta bevis på att det existerar, därav finns det inte heller några som säger att de inte gör det. EVP säger dock väldigt mycket. Upp till ens förnuft om man vill tro på det eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schnider Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 Hahah, nej herregud, spöken? In my dreams, spöken existerar inte för 5 öre. in Auush.. Nej, men alla filmer och sådan är dock fake. Vet inte hur, men det är väl ett program dom har ellet dyl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 (redigerat) Seriöst ni som tror på andar/spöken. kolla på det här: OMG! hon är besatt av mörkrets makter!!! En poltergiest!!! JAHAAA, så man kan inte knyta t ex några cm från mitten cm under ena änden av pinnen? jag förstår! försök me lite fysik innan du säger nåt. För f*n man ser ju att hon knutit ungefär i mitten sen gungar fram och tillbaka. _ jäklar vilka argument jag ser. Förresten den där videon me spök-kvinnan.. - For God's sake, they're not from Hong Kong they're Portuguese! I know that video and it's has fake has the pictures! The video was made by a group of friends and those photos are like the worse photoshop manips I ever saw (if they intend to be scary looking)... And I'm a spirit and paranormal beliver. - -the accident. is well known as a project by a young producer who said it was fake to spur comments,jeez,youd know if you googled it,it was in portugal. no one died,shes an actress- Redigerat 20 April 2007 av Kaktus-Killen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 Har ni hört talas om "Urban Legends"? Det är videos som tar upp det övernaturliga. en är riktigt läskig, särskilt flickan i bilen :o Alla finns på www.jk-cinema.com. det finns inga konkreta bevis på att jag sitter och skriver. et är nog en ande som postar detta inlägg medans jag är i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 Det här tror jag faktiskt inte på. Men vem vet det kanske finns spöken/andar. Ska gå in till en spågumma någon gång och prova så få vi se om on har rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 (redigerat) de är lika sant som alla programmen på discovery channel som typ "synsk mordutredning" LOL det är lika stor chans att dom gissar rätt på 6 miljarder människor lawl Redigerat 20 April 2007 av cyber-fox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 (redigerat) Ska gå in till en spågumma någon gång och prova så få vi se om on har rätt. vad menar du? Redigerat 20 April 2007 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cain Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 Ja, någonting i stil med andar existerar säkert. Fast jag tror inte att det visar sig här på Jorden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 20 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 Hahah, nej herregud, spöken? In my dreams, spöken existerar inte för 5 öre. in Auush.. Nej, men alla filmer och sådan är dock fake. Vet inte hur, men det är väl ett program dom har ellet dyl. Ditt inlägg visar att du inte är kunnig om andar. För att kunna besvara frågan och tron om dem skall du vara kunnig. Det finns miljontals bevis, där efter förfalskade. Du använder knappast ett program för få poltergeist I ett hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.